mogus shirt i dä wält

amene morgä hets shört äs riisse gschpüürt und äs het gmerkt: "i muess weg!" und äs isch losgwanderet, über schtock und schtei, i ferni länder und frömti gägende. hie und da wemmer schwein hend, schickts üs mol ä poschtcharte..

Foto Juni 2007
Brumma
Angaga rsp. Mirihi
Maldives

Da die cheibe Bänd im Moment nid vorwärts macht mues es Shirt us de erschte Serie, en Veteran so quasi, ich, wieder mal für News uf dere Siite sorge.
Ich bin mit mim Herrchen und de Simone uf de Maledive ga Ferie mache, uf em Bild isch grad Halbziit bi eneme Katamaran Turn, Zwüschestop uf ere 5 Stern Insle. Au hübsch.

Foto August 2004
Andrea & Martina
Kourouta
Griechenland

Kouroutagrüäss vom Mogusshirt
Kourouta? Isch das öpis zum ässä? Underanderem ja. Aber eigentlich isches es idyllisches chlises Kaff adä Westküste vom Peloponnes.
A dä wunderschön Sandstrand häts äs paar Lüüt vo Winti und Umgäbig vor drü Jahr s'erscht Mal verschlagä. Dä Zuäfall häts wellä, dass au än Gitarräbändäl mit greist isch.
Amä heissä Namitag hät sich äs chlises Grüppli vo dänä Lüüt in Schatte vom Ego-WC-Hüüsli ufem Campingplatz zrugg zogä. Dänn isch d'Märlitante Simone uftaucht. Ihri Gschicht hät sich um 6 Musiker usem tüüfä dunkä Tösstal drüllät. Später sind die rockigä Tön vo Mogus us Böxli vonerä improvisiertä Stereoalag zghörä xi.
Da druf abä hät das Grüppli beschlossä, än Fanclub z'gründä. 2 bsunders begeisteräti Fans händ MOGUS Wort wörtlich in Sand gschriebä und sind vo da a a (fast) jedes Konzert gangä.
2 Jahr später händ sich die 2 Mogusfans wieder an Ort vodä Fanclubentstehig begäh. Dasmal sinds im stolzä Bsitz vo mir xi. Obwohls 30 Grad im Schattä vom Ego-WC-Hüüsli xi isch, händs mich agleit und miterä bsunderä Kourouta-Spezialität in Pose gworfä.
Härzlichi Kourouta-Grüäss vom Mogusshirt

Foto Februar 2003
Doug
Auf 6149m über Meer
Nepal

MOGUS-Shirt auf Reisen in unbekannte Höhen.
Ein kleiner Reisebericht aus NEPAL

Ich war schon froh, als ich nach der zwölfstündigen Reise über den nahen Osten über Kathmandu in Lukla ankam. Aber die Freude war von kurzer Dauer, die Luft hatte ich zwar verlassen aber dafür reisen wir hier ganz schön in der Höhe. Von jetzt an ist nichts mehr mit fliegen oder fahren, nein das Zopiok ist nun mein Transportgerät. Ein friedlich dreinblickendes gutmütiges Tier mit einer Kuh als Mutter und einem Yak als Vater (oder umgekehrt). Sehr ruhig und gemütlich wanderte ich mit der Crew von Lukla über Namche Basar, Thyangboche, Dingboche ins Base Camp (5280 müM) des "Island Peak", oder "Imja Tse" wie die Sherpas sagen.
Ich muss schon sagen; ich bin ja nicht die perfekte Kleidung für diese Kälte und soviel Wind. Umso grösser ist die Ehre, dass ich diese grandiose Bergwelt, mit den imposanten Felsen, aber auch die netten und immer lachenden Nepali kennen lernen durfte. "NAMASTE" Eines morgens wurde ich etwas unsanft in einen engen Rucksack gepackt, um das letzt Abenteuer zu bestehen. Es ging an die Besteigung des "Imja Tse" und ich durfte mit Doug Marsh diese Reise antreten. Beschwerlich war nicht nur das Wetter, das in den letzten zwei Wochen strahlend blau gewesen war. Auch die felsigen Wände, die das www.ClimbingforaCure.com -Team beklettern möchte, waren leider sehr vereist. Trotz unsicheren Schneebrücken auf dem Gletscher und Nebel überall, schafften es die tapferen Kletterer und wir waren schliesslich auf 6149 m angelangt. Viva! Leider wae die Aussicht, wie ihr seht, ziemlich schlecht. Was für ein Gefühl so nahem am Gipfel der Welt 8848m!! Sobald wir wieder unten waren wurden wir von unseren Treckern Marianne und Sam (die Schuld an meinen Erfrierungen hier haben), den Sherpas und allen Trägern aufs herzlichste empfangen und wir freuten uns wieder auf die Vegetation unter 3500m. Nun endlich konnten wir auch ein wenig die Feierlichkeiten zum 50 Jahre Jubiläum der Erstbesteigung des Mount Everest geniessen; Umzüge, fröhliche Menschen in den Gassen und Restaurants von Kathmandu... . Und dann, ab nach Hause, wo unser Säntis wartet, der halt doch der schönste Berg der Welt ist!

Foto 9. August 2003
Marianne & Säm
In der Badi Waldstatt AR
Schweiz

Grüeziwoohl Mitenand
S eescht mol hanis bis is Appäzölleland gschafft. Han een zwütschgedhaalt z Waldstatt iigläät ond äs Pöusli i dä Badi gmacht, woni denn gad no zwo Weeltebummle aatroffe ond es chliises Schwetzli ghalte ha. Hönds gad no es Konzeet organisiet, vetaaselige suchog isch daa toll gsee seg i dir, en echts Ooupenäär, ohni Dach u dopplete Bode!
Eui-is Tii-Schöört

Foto 2003
Corinne
Im Sörenberg
Schweiz

Hallo Mogus
Ja, so gsehn ich us, wenn ich äs Jahr älter wirdä und dänn erscht grad no äs Mogus T-shirt gschänkt überchumä. :o) Mir heds usinnig gfallä mit oi Moguser min Geburtstag ächli z`fiirä. Chemid doch wieder einisch ufä Birkähof!

äs Griässli Corinne

Foto 5. Juli 2003
Ralph
In der Laguna Bar
Schweiz

Hallo Mogus
Erst vor kurzem hab ich diesen tollen roten Mogus-Schlenker bekommen, der mein tiefschwarzes Baumwollfell erst so richtig zur Geltung bringt. Nun hänge ich in einer kleinen Bar in Turbenthal rum und bereite mich vor auf die grosse Reise die ich vorhabe: Einmal um die Welt und Retour! Prost!
Gruss, Tii-Schört